Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 22, 2011

Tefakkk --`

                                           Kau memang tefakkk wwwehh . memangg --` .
           aku bangge gila babi sebab kau peragai macam tefakk . buad lha lebih sikit dari tefakk --`
             sumpah kau tefakkk --` ehh ehh ? korang tahu sape ke yang macam tefakk ni ?
                                      korang rase sape yang macam tefakk ni ?
                                      act yang tefak gila babi ni boyfie aku lha
                           dia memang tefakk gila babiiii wehh . gi mampos kalau dia bace ,
                                               nenek aku tak kesahhh punn .
                            sebabkan dia wehhh . aku dah malas nak buad everthing .
                                        woooohoooooo . aku dah singleeeeeeeee
                 aku kecoh nak bagitahu ? so what siekk ? kau susah ke ? blog aku pundekk .
           Hoho . belum lagi lha . on the way kottt :) sebab aku dah bosan jadi macam ni everydayyy
          dia buad aku macam ni tapi dalam mase yang same dia marah aku tak balik dengan dia lha .
                             tu lha ini lha . ksumpahkaumemangtefakkbie..sumpahhhhhhh.
                               semue kau cakap kite dah break kan ? so ? aku pun boleh .
                                          aku cakap kau dah terjun bangunan nakk ?
                sebab gila kau tak habis kau terjun lha bangunan kan ? kau kan tefakk otak takde --`
                                   aku dah malas nak layan kauuu . aku tak gune dah fhone .
                                         aku rosakkan semalam tau bie ? kite dah tak contact .
                         kau bagitahu orang kite lose contact kan ? lepas ni terus lose everthingg
                                                                    okayy ?
                   sebab tu memang kau nak . keputusan kau kann ? aku takde hak nak ubaah :)
                                        jyeahhh fhone pun dah tak pakaiii :") teheeeeeeee :)
                                      blackberry torch dalam perjalanan keatas tangan akuu :)
                                                       C3 just in my mind babe :)
                   sumpah sadisss gila if bace ni time dengan lagu yang ade dalam blogg aku ni lha .

                              dah gi mampos kau 5 saat if bosan bace entry aku ni haaa :p

No comments:

Post a Comment