Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

Sayang Kau Gila ~

                                                       Wohoooo ~
                       dah okay wehh . tadi dia nak pujuk aku sampai berpusing aku dia tarikk .
                                                        ahahahha :)
              terbukti yang dia memang sayang aku gila babi . tapi aku yang macam tefakk kan  ?
            aku sedar tu :) Balik pun dah same . everthing dah same .
                        now dah sehati sejiwa . Both Tak pakai fhone :) .
                                                 seeeee ?
               dia sayang akuu . woot woot . kau ade ? takde kann ? kesian kauu .
                                    sobsobb --` . ahahahaha .
                 K dah tak tahu nak update ape sebab happy gila ni                                            
                       Tadi lagi sikit nak tembak dia :) nak tahu kenape ?
                      Dia ulang balik ape aku cakap . sumpah menyingeeeeee .
                              Tadi ramai tanye "kate gaduh ni ape kess ?
                                          k nak tahu aku jawab ape ?
                   "Muhammad Azril Izham hak milik kekal aku Ayu Elvira "
                                teheeeeeeee :D acah-2 sial ayat akuu :)

No comments:

Post a Comment