Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Macam Fuck --`

Korang tahu tittle dekat atas tu sebab ape ? Act exam ade 1E :"( tension bodoh (~) then ? mangkuk tu dapat 3E . perghh . aku lagi pandai :") Hihohiho :"D and family dia suruh break up . perghh . tak boleh toyol :"") dulu teringin nak sangad clash . dah bagi taknakkk . ape kebengap sanagd pun aku tak tahu . Haha :") suke hati nenek aku lerr . Semalan on the fhone dengan dia macam sial kau tahu ? menyirap aku . then dia kene kawad for negeri . idk --` . Nanti dia hitam . wohooo :") aku taknak dia hitamm . Lepastu kalau penat ke ape ke lepas dekat aku . nak marah aku . dia yang gatal masuk aku kene . macam cibekk --` . korang suke kene pakse ? tak kann ? haa same macam aku . keje dia asyik pakse aku . aku tahu dia pakse aku ape ? suh masuk umah sukan lha . ape lanciouu lha . malas aku . bertambah Hitamm aku kangg . Taknakk . Arghh --` g mati lha dia :") Haha :") ehh ? exam macam mane ? okay ? Haha :") tanye aku ke ? kfine --` aku bagitahu . ape yg aku dapat je lha . 2B1C1E3T 3T tu kau jangan tanye amende . sebab ape ke . aku sepak kau macam ultraman kang . Tehee :") act aku tak jawab sebab tak dapat ngokk . aku lupe sebab time tu aku pergi set up memory abang aku yang bengong tu . Hahaha :") awesome tak awesome tak ? Haha :) . Folio ? kau tanye aku ke ? aku bengang ehh . lagi lagi folo SEJ . macam grrr --` tak siap lagi suruh buad mase cuti tapi ape kes ? mane bahan bahan folio ? mintax duit pandai . aku sepak g afganestan , bengang ohh aku macam boboiboy kau tahuu ? tak tahu ? malas nak cakap dengan orang yang tak pernah nak memahami --` Haha :")

No comments:

Post a Comment