Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

Betine Babi ~

Jangan tanye kenape dengan tittle tu . act lha . aku bengang dengan semue classmate akuu . takde lha semue . a little bit of thenn . laki perempuan ? semue same . cam lanciou . pemalas nak buad HOMEWORK AND FOLIO . then nak copy copy aku punye . aku bagi penyepak ultraman gaya senyap tak berkate nanti . aku malas nak marah orang wehh . kalau tak seko seko aku maki hamun . peragai macam cibai kann ? everthing become from me ? huhhh ! memang cibaii . semalam aku gaduh dengan classmate aku yang kebetulan duduk sebelah akuu . gaduh pasal ape ? FOLIO lha . ape lagi kann ? takkan pasal rebut laki ? memang nak kene pijak gaduh pasal tu . mintax aku foilio hari khamis ? then dia yng membabi babi tak datang sekolah sebab bangun lambat ? tak kesah pulak aku ? tidu pukul 6.00 bangun pukul 9.00 ? betine jenis hape tu ? nak suruh aku paham kauuu ? kau pernah paham aku ek setann ? takk wehh . jangan kau cakap kau paham aku ! sebab memang semue orang tak paham akuu ! sebab aku memang tak perlu diapaham . grrrrrrrrr --`  semue macam cibai ! semue nak harap aku serupe tak payah hidup . g masuk kubo sane ! bia aku sorang yang belajar . Baik aku g mati lagi bagus takde jadi hambe abdi korang kann ? chopp ? aku hambe kauu ? langkah mayat mak bapak tujuh keturunan aku dulu lha cibaii ! suke hati nenek teruna abah acik kau nak jadikan aku hambe kauu ? kate korang pandai ? ohh  lupe . acah acah pandaii kann ? setakat result exam okay tapi kelas low ape kess ? g cite bawah ketiak boboiboy lha wehhh . jangan nak jadi babun sdn bhd lha .
aku bukan nak attention dari sesiapa . macam puteri cakap . so whatt ? blog akuu kann ? suke hati lah aku nak update ape pun . yang menaipnye aku . act aku buad status ni nak bagi classmate aku bace . bukan orang lainnnn . nak cakap aku gedikk post dengan fb ? post dgn blog ? nenek kau mati ke pantet ? tak kann ? nenek aku pun tak kecohh yang korang nak kecoh pehall ? kalau betul nenek kau mati bace post aku lain cite lha . anyway thankyou puteri and izzat because make me chill :")

No comments:

Post a Comment