Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 10, 2011

Doctor ~

Haha :") Berape banyak daa aku nak post ? Pergi mati sane :p Semalm aku g klinikk wehh ^^ buad ape ? Check perut tengok anak aku sehat ke takk --` . Bongokknye kauu . Adik aku demma tonggol . Kau tahu aku menyirap tahap buku lali rokiah tonggeng wehh . Sumaphh . Dia dah tanye tau pasala dik aku dekat mak aku . Then dia angkut . Beberape minit tuh . Dia ulang balik bende same . berpuluh puluh kali mak aku bagitahuu ~ Menyirappnye nenek tengokk . Care cakap serupe kelingg --` . Aku tak paham sepatah haram ape dia merepek hanye mak aku je yang memahami . Lepastuhh adik aku amik Ubat pakai machine tuh tau . Aku tak tahu name tuhh ape . Then aku usha doctor tuhh ~ Kau tahu dia buad ape ? ^^ Dia tengah main Facebook . Ma Ngai . Siallnyee --` . Dengan dia selsemanye . Geli aku tengok doctor tuhh wehhh ~ Disebabakan waktu dahh semakin gelap hanye tinggal klinik tu yang bukak ~ So pergi je lha . Kalau tak takdenye mak aku nak pergi situ .

No comments:

Post a Comment