Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

Bie ? Imissyoufrenkingout :( Bile kite nak on the fhone lagi ? ~ Ayu rindu time first 3.3.11 . Nakk kite jadi maacm dulu . Macam tarikh tu . Takde gaduhgaduh . takde maramara . Rindu kau panggil aku sayang biee :-( Bile agaknye aku dapat panggilan sayang balik from kau bie ? Ayu dapat mimpi yang bukanbukan lately . Ayu dapat rase bie nak tinggalkan Ayuu . Please ^^ Jangan . Ayu hope gila kite kekall ~ Ayuu tahu act bie menyesal couple dengan Ayu kan ? Ayu kasar kan ? Tak macm ex ex bie yang dulu kann ? Semue bersifat keperempuanan . Tak kasar macam Ayu --` . Ayu sedar bie :( Tadi Ayu ingat nak sangad balik dengan biee . Sebab besok Ayu takde dekat sch . Ayu kene pergi Hosp . Tapi ? Takde pun bie carikk ayuu . Kenape follow belakang ? Hmm 


P/s : Please  Study carefull after i did not stay at this Place ~ And rememmber ALLAH beside you .  . Make ur parent proud of you . And make me proud with you even i did not with you anymore . No one can replace you in my heart . I`m swear . If we should break off . I did not couple with other guy . Because , You are the last time boy in my hearts . Remember that Daer . IloveyouuMuhammadAzrilIzhamZamani  . And if make you sad or angry .Please forgive mee ~ You make me smile with you . Now we are 4month 1week 2days . Hoped you remember that . Remember that date 03.03.11 , 03.45 p.m . Bie ? Andaikate Ayu Terpakse meninggalkan korang semue or meninggalkan alam fana nih . Please sedekah kan Al-Fatihah seikhlas hati bie dekat Ayu ? Ayu Nakk ~ And kalau kite ditakdirkan untuk berpisahh . Bie terime dengan ikhlas ea ? Biar hati Ayu je yang sakit . Jangan bie . Ayu taknak hati bie sakit . Sebab Ayu dah banyak kali sakitkan hati bie ~ Ingat satu je bie . Satu ~ Ayusayangbiesangadsangad ~ If korang rase korang boleh buad dia senyum24jamm . Aku izinkan korang amik dia dari aku . Tapi ? Lepas aku dah selamat dikebumikan . make her smile all day . Kalau korang dah buad dia happy . Please jangan suruh dia ingat aku selalu . Aku taknak hati dia sakit ingatkan akuu ~ <3 Biarkan aku je tanggung penderitaa ni semuee . Sebab aku yang berslah . Bukan diaa . IloveyouAzrilIzahamZamani

No comments:

Post a Comment