Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Awesome :")

Hi awakk :") awakk ? saye penad ohh . sebab ? larian satu malaysia yang aku rase maacm tefakk --` . berjalan satu malaysia ade lha --` . menyampahh aku . tapi bestt . dapat usha mamat mamat handsome dekat sanoo :p kau ade ? takde kan ? Hahaha #batakjappsss :") . kay lepas kiteorang berjalan . aku pun usha cheerleadedr :") budak laki semue cibaii je aku tengokk --` . lagilagi laki depan aku . sumpah macam peace :") Hahahaha .lancau habiss . time dah bosan mennungu cheer habis . aku pun duk tengah padang dengan meen <3 jumpe fahmi . aku senyum . dia dengan muke sedih tanye aku "nampak liya tak ?" kesian aku tengok . Hihiiiii . sorry dik . akak tak nampak pun liya . mane dia menghilang tahh --` . dahh bosan aku pun pusingpusing pas dengan meen . kebetulan jumpe sara dengan balqis . so gerak sesame . sara nak jumpe boyfie dia . tapi tak kesampaian . boyfie dia main larilarii --` . atas eskeletor lagi lha sara buad maluu incredible nyahh --` . Hahahaha . then balik . tetibe toleh belakang sara dengan balqis hilang . biarkann . aku lepakk japp . then pergi sacc dengan meen . patah balik padangg . then pergi balik sacc then komplekkk . kesian aku tengok meen sangap Mdc --` . so aku belanja lha dia . Happy monyet dia --` . then ulang balik nak gi call bapak meen suh amik . watlekk ~ tunggu je . tunggu punye tunggu . tak sampai . aku masuk lha muziuamm . then turun lha bawah slowslow . dekat bawah ade aku dengan meen ? memang tak takut lha kann . --` . ade lha patung dalam pondok tuh menyeramkan kiteorang . meen dah patah balik . aku pelahan lahan lari mencicit kiteorang takut . sumpah rugi sape tak tengok kiteorang berlari dalam tuhh--` . dah macam joyahh . lepakklepakk . amik lha beberape pic yang macam gendut . tapi maaf lha ea ? gamba adik saye meen tuh je ade . hahahah . dahh biasee lerr awakk :") time bapak meen sampai . tetibe meen macam fuckk nak menangis . sebab ? dekat tingkat kerete dia ade labahlabahh . Hahahaha . tuhh lawak wehh . sampai balik labah tuhh ekot . sebokk --`

P/s :awakk ? kenape saye tengokk kaki awakk macam sakit tadi ? mane awak pergi ? sekali je saye jumpe awak tadi .. isnin saye nak jumpe awakk tau ? anyway saye rindu awakk lha --` rindu gilagila nihh awakk --` <3 iloveyou MuhammadAzrilIzhamm <3

No comments:

Post a Comment